Nyheder

Læs de seneste nyheder om Repenso

Her kan du læse om nyheder i Repenso fra både Nuuk, Ilulisat, Skanderborg, Frederikshavn og Køge. Vi vil opdatere løbende når vi får nye medarbejdere, nye samarbejdspartnere, nye kunder og mange andre spændende ting. 

Har du styr på den nye lov om ansættelsesbeviser?

5. december, 2023
| Af Nina Skovgaard Brandtoft
Den 1. juli 2023 trådte den nye lov om ansættelsesbeviser[…]

Kom med på kursus i Uniconta

9. november, 2021
| Af Repenso
Kunne du tænke dig at vide mere om funktioner relateret[…]
Julehilsen fra Repenso

Glædelig jul og godt nytår!

22. december, 2020
| Af Nina Skovgaard Brandtoft
Kære samarbejdspartner   Nu nærmer julen sig unægtelig med hastige skridt[…]
Jesper Bagge taler i telefon

Ud med æselører og ind med digitalisering

15. oktober, 2020
| Af Stine Sikjær
I det lokale erhvervsmagasin, INDSIGT kan man denne måned læse[…]
Jesper Bagge, Rikke Høgh og Christina Sølvsten på kontoret i Skanderborg

Omorganisering af ledelsen i Repenso

25. september, 2020
| Af Stine Sikjær
Repenso har siden stiftelsen i 2017 været på en spændende[…]
Jesper Bagge, Rikke Høgh og Christina Sølvsten arbejder omkring bord

Mød vores nye økonomielev

21. august, 2020
| Af Stine Sikjær
Mød Jenny, vores nye økonomielev, som i mandags tog hul[…]

Hvem er vi?

Repenso blev stiftet juli 2017 i Grønland. Stifterne bag er tidligere revisorer, som alle har det til fælles, at vi har arbejdet i et af verdens førende konsulenthuse i Grønland. Fra vores tid i Grønland erfarede vi, at det grønlandske marked manglede en seriøs udbyder, der kunne tilbyde outsourcing, løsninger af bogholderi og økonomistyring. Det blev startskuddet til Repenso. Siden har vi udvidet, og har nu fire afdelinger i Grønland og Danmark. Vores afdelinger er i Skanderborg, Køge, Nuuk og Ilulissat.

Læs mere om Repenso og mød alle medarbejdere her

Læs mere om vores eksisterende samarbejdspartnere

I Repenso samarbejder vi med en række softwareudviklere for at kunne tilbyde vores kunder en helhedsorienteret løsning. Vi har udvalgt vores partnere på baggrund af kvalitet, intergrerbarhed og pris. Listen over samarbejdspartnere øges løbende i takt med, at nye behov opstår ude ved vores kunder, og vi indgår nye aftaler.

Cases

Sådan hjælper vi Outdoor Festival

Har du også brug for hjælp til...

Årsopgørelse samt budgettering og økonomistyring, der skaber et bedre overblik over din virksomheds økonomi, så du kan fokusere på det, du er god til.

Digitalt bogholderi

Budget og rapportering

Bogføringssystem

Læs om casen her

Sådan hjælper vi Betoncentralen

Har du også brug for hjælp til...

At skalere din virksomheds økonomisystem og vejledning til udfordringer i forhold til dit bogholderi. Er din virksomhed vokset fra den lokale bogholder? Så kan vi som vi gjorde for Betoncentralen, hjælpe dig med at implementere et skalerbart økonomisystem

Lej medarbejder

Bogføringssystem

Budget og Rapportering

Læs om casen her

Sådan hjælper vi Tinc

Har du også brug for hjælp til...

At få et bedre overblik over din økonomi samt hjælp med årsopgørelse og budgethåndtering.

Bogføringssystem

Budget og rapportering

Lønservice

Læs om casen her

Tilmeld dig vores nyhedsbrev